Alwaysjoosssyy

Alla inlägg under augusti 2012

Av Josefine - 31 augusti 2012 12:12

Ni kanske inte fattar men... ?

Av Josefine - 31 augusti 2012 12:11

Har svenska just nu, så vi sitter med ipadearna.
Så just nu chillar vi på det, slutar halv ett idag och sen ska jag vara med Isak, Tobbe och några mer.
Xoxo Josefine.

Av Josefine - 29 augusti 2012 19:48

Bloggar på Ipaden just nu, orkar inte slå på datorn. Ska sätta mig och läsa lite av läxan snart, även spanskan, dock kan jag ju allt vi har i läxa, bara repetition just nu. Iallafall i språk.
Min kompis ska operera benet imorgon , så tänkte kanske gå och hälsa på, om jag hinner vill säga.
Är jätte trött just nu, klev upp sex imorse bara för att jag skulle hinna duscha och göra allt jag ska.
Börjar klockan 08.50 imorgon, så Har lite extra tid på mig gämfört med idag.
Ni får h det bra så länge.
Xbox Josefine.


Av Josefine - 29 augusti 2012 11:40

Av Josefine - 28 augusti 2012 15:26

Skriver lite kortfattat om dagen bara, men jag säger då verkligen såhär,

ÄNTLIGEN HEMMA !

Hatar långa skoldagar, Är verkligen trött när man kommer hem.

Kunde inte blogga från skolan idag, hade ingen tid alls till de. Hela skoldagen gick åt till Ipaden. Vi hade en massa saker att skriva in, ladda ner och göra.

Ska ta och ladda ner bloggappen på ipaden, eller tror ni det går ? Hoppas det iallafall !

Ska göra det så fort jag har fått tillgång till internett från ipaden här hemma, måste vänta tills pappa kommer hem, bara han som kan detta. Just nu känner jag mig halft död. Ska snart sätta mig och göra läxa också, Suck..
Har ingen tid för vänner längre känns det som, har en massa att gör hela tiden. Är det inte skolan och läxorna eller träningarna så är det något annat.. Men men, livet är inte alltid som man vill att det ska vara. Jag och min pojkvänn gjorde slut häromdagen också, kändes inte som att det var seriöst, Är nästan glad för att det är över. Vi var nog inte rätt för varandra ändå.
Tänkte jag skulle ta och ha en frågestund någon dag här framöver, har alldrig haft det så detta blir första gången. Ska bli intressant ! Sen får ni gärna säga till om jag ska göra ett video inlägg med någonting ellerså, bara att skriva direkt !
 
Xoxo Josefine.


Av Josefine - 27 augusti 2012 23:03

Slut på dagen nu då, Ännu en till avklarad dag. Slutat sent från skolan, varit på träning och hela dagen har bara varit oherört tråkig och stressig. Var hemma från basketen vid halv 9 tiden ungefär, stannade kvar med Oliver, Adam och Basse och spelade basket en halvtimma något såntdär efter träningen. Har aldrig sett dom vara så vilda förut, Jösses..
En del läxor jus nu, suck..
Svenskan är nog verst, en massa läsande, ska ha läst till sidan 80 på måndag, katastrof !
Och sen kommer 7 sidors spanska läxa in i bilden också, Phuuu..
Xoxo Josefine.

Av Josefine - 27 augusti 2012 16:41

Fått nya ipads från skolan nu, dock tvåan, men det spelar ingen roll.
Har inte så mycket att berätta om förutom att jag var hemma vid fyra tiden ungefär. Ska ta och äta middag nuöoch sen gå på träning, bloggar mera efteråt.
Xoxo Josefine.

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards