Alwaysjoosssyy

Alla inlägg under juni 2012

Av Josefine - 30 juni 2012 13:21

Hej -
Är hemma hos farmor fortfarande..
Fuck that ! Kan inte åka hem fören imorgon och igentligen skulle jag få åka hem idag, och sen säger dom att jag inte kan det fören imorgon , seriöst ?
Guuusssshh.. Blir lite haft galen, jag skulle ju liksom vara med sanna idag ?
Ska nog ta och vara med henne imorgon , och då blir det att köpa grejerna och seda efter det så måste vi byta plattången !
Har inte så mycket att berätta så ha det bäst så länge ! (y)


 

Av Josefine - 29 juni 2012 20:01

Hejsan äntligen hemma har varit och sovit hos Mikaela !

så kom typ precis hem till min farmor, eller det kanske inte är hemma , men det finns iallafal en dator (y)
Sen har två killanr hålt på att busringa, har dom inget bättre för sig eller ?
Måns och theo , Jobbiga ? Ohja!<3

Men iallafal imorgon blir det att gå o köpa massa godis till theo och en tröja fast tror jag häldre köper gele till håret eller något i den stilen , det blir awesome ! Köper det dock bara för att han fyller år.
Ska nog dra dit med sanna, hon är bra på sådant och på onsdag blir det att åka och lämna det tror jag !   
med sanna då oxå så klart..
Men ni får ha det så awesome så läääänghheee !
kraaaamis!

Bjuder på en någortlunda gammal bild
 

Av Josefine - 28 juni 2012 15:32

 

Av Josefine - 28 juni 2012 15:01

Hej ! 
Väntar på att Mickan ska smsa mig så att vi kan åka hem till henne, vet inte om jag kommer att kunna blogga så mycket mera idag , eftersom jag ska hem till mickan och sen sova där men kanske vi får se!
Just nu har jag absolut ingenting att göra, blogga några inlägg och packa kanske ?
Och på fredag tror jag inte det blir någon kungsmässa :/
Eftersom jag ska sova hos mickan jag får väll gå dit på måndag eller något ist då ?
Asså just nu känns det rätt bra eftersom jag inte längre bråkar med den killen som typ var nästan hela mitt liv ?
Guuuuussshh.. aja men nu är det någon skum typ som smsar mig men vägrar att säga sitt namn !
Men ni får ha det så awesome så länge, Puss & kram !   



 

Av Josefine - 28 juni 2012 11:01

Hej !
Har vaknat nu , ska snart göra mig i ordning duscha osv..
Ska nog åka till Vallda idag och träffa mickan. Vet inte riktigt än vad vi ska hitta på men någonting blir det iallafall.
Har inte så mycket att berätta så vi örs senare , kram!

 

Av Josefine - 27 juni 2012 21:02

Hoppade över två dagar för att jag var hemma hos min kompis så det bara blev så.
Men dag 18 en av dom finate killar jag träffat. Det är svårt att välja..
Fabian, basse och jonte är nog typ tre av dom finaste, ja det finns massa mer, men jog kommer nog välja de tre för det går verkligen inte att välja annars !

Fabbe
 

Jonte
  

Basse
 

Av Josefine - 27 juni 2012 15:15

Hej, är hemma nu ! Har varit hos saga i typ 2 dagar så har inte kunnat blogga mera än ett anabbt inlägg !
Men som sagt är hemma nu, idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske dra hem till Linnea eller något.
Och på fredag blir det att åka till kungsmässan för att köpa prisent till Theo !

Godis & en tröja ! Men eftersom jagh kom hem nu och jag hade ett stort paket stånde vid min dörr , och när jag öppna det var det jätte mycket godis där i och en 500 lapp, så har jag nog gois så det räcker tror jag !
Här kommer lite bilder.
Och godis som jag fick av mormor !
Men jag återkommer senare med dagen!
Kram!  
       

Av Josefine - 26 juni 2012 20:49

Hej !

Jag är jätte ledsen men har inte kunnat blogga för är hos Saga i åsa. Jag kommer hem imorgon, så kommer kunna blogga mera då. Just nu sitter jag och försöker klura ut vad ska ge Theo i födelsedags present!:) några ideer ? Men ni får ha det så bra så länge. Jag fick precis reda på att han fyllde år för 2 och 1 halv månad sen. men då får det bli en väldigt försenad present! 

men ha det så bra så länge kram!  

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards