Alwaysjoosssyy

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Josefine - 14 juni 2012 21:51

Heej  gick till linnea en stund kom hem för ett tag sedan !
Paratat med Fabbe , det värkar som att alla är sur på honnom för att han blev ihop med någon Emilia utan att säga något ?
Visst jag tycker han borde ha sagt något, men jag stödjer han till hundra ändå eftersom han är min kompis och betyder mycket ! Han har typ misst 4 tjej kompisar bara därför ?
Jag menar alla kan göra fel !
Ibörjan började jag också bli sur, jag menar han svärde åt mig och hållde på ?

Men det har löst sig nu, gud tänk om jag skulle ha misst han, fy !
aja ni får ha det så bra måste sluta nu puss


 

Av Josefine - 14 juni 2012 17:56

Tjaaa, är trött!
har varit med yasse men hon gick hem vid fyra hon skulle till sin famor.
Så nu sitter jag inne på mitt rum helt ensam!
Kanke ska ringa någon snart ?
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får kolla med någon om dom vill ses,
Kankse kungs eller något ?
Bättre än att sitta inne på rummet och ruttna iaf hehe.
Aja ni får ha det så bra så länge byeee!

 

Av Josefine - 14 juni 2012 13:27

Guuuuush värsta öset igår, var på skum discot, grymt roligt!
Specielt när skummet kom! Jag träffade massa kompisar, både gammla och nya! 
alla var helt vilda, några av min kompisar fick autograf!
Jag träffade basse, yasse , mickan, en annan mikkan , patrik, jonte , ludde, jack, abbe och massa fler!
Alla tjejer var typ helt galna efter basse, tycker seriöst synd om grabben !
Fast visst han är jätte söt ^^
Men men..
Måste erkänna att han e gryyymt söt ändå hehe^^  

Här kommer bild på tjej magneten:  
       




Av Josefine - 14 juni 2012 13:19

Vad jag skulle gjort om jag fick en miljon ?
Ja det vet jag faktiskt inte, har inte tänkt så mycket på det.
Kanke köpt massor av kläder och sen skulle jag nog gett lite pengar till familjen.

Och yasse (hon vill)
Det var typ de jag skulle gjort, aja ha det bra byyeee!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards