Alwaysjoosssyy

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Josefine - 18 juni 2012 21:42

Är klar nu så drar in ett snabbt inlägg, tror nog att jag ska titta på film eller något ? 
för just nu sitter jag och äter macka och dricker mjölk framför datorn, hehe...
Verkligen inget bra väder ute just nu det var ju varmt i morse och sen senare på dagen blev det dåligt, 
så där sket sig min tanke om att åka och bada jaja..
Hoppas det blir bättre väder imorgon!
Vill ju inte direkt att hela sommaren ska bestå utav regn , åh !
Har inte så mycket mer att säga  

 


Av Josefine - 18 juni 2012 20:43

Gud är sååå trött!
Jag kommer döö, nej men ärligt talat halv dö iallafall.
Efter träningen fick jag stå och vänta en halvtimma innan pappa kom!
Och det regnade ute..
Hur seg får man lov att bli ? 
 >>>>>>Inte roligt<<<<<<
Men men.. Ska ta och hoppa in i duschen nu, får se om jag slänger in ett inägg lite senare!
Kraaaaaaammmisss !

 

Av Josefine - 18 juni 2012 17:08

Hej ska dra alldelses strax , drar bara in ett snabbt inlägg.
Jag ska gå till träningen och det är en bit dit plus att det regnar ute! Usch..
Har inte så mycket att berätta förutom att jag och Julia har varit ute och sen gick vi in och tittade på tv!
Och åt godis...
Men jag måste gå nu så ni går ha det så bra så länge.

 

Av Josefine - 18 juni 2012 11:56

Idag är det rätt så fint väder iallafall äntligen!
Me detta blir ett rätt snabbt inlägg bara för att jag ska dra mig in i duchen nu och sen ut och spela basket med Julia.

Men ni får ha det så bra så länge kram!

 

Av Josefine - 18 juni 2012 11:48

Av Josefine - 18 juni 2012 11:29

Det bästa jag vet är nog en kännsla av något ?
Det finns olika stunder och tider av olika känslor, men en speciel är väll när man är kär eller något ?
Ja när man är kär är nog det bästa jag vet, haha ?
Eller när något bra händer.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards