Alwaysjoosssyy

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Josefine - 15 juni 2012 21:54

 

Av Josefine - 15 juni 2012 21:20

Jag köpte ingenting på kungsmässan idag, ska dit i morgon med eftersom vi inte hann vara där någonting!
Har varit på träning idag också, vi har sprungit i skogen och haft massa fys, gud så seegt!
Aja men det är värt det!
Fast det var ändå rätt kul på träningen, Basse och Oliwer var iallafall på gott humör:D

och jag som har så dålig kondition också haha!
Måste värkligen träna upp den mer !
Vi ska nog snart åka och bada med laget och grilla yupiii !
Måste bara säga att detta året har gått så fu**ing snabbt !
Guuuuuud... Vill inte bli gammal :( Tiden går så foooort!
Aaja har nog inte så mycket mer att berätta, uppdaterar mer i morgon !
Det kanske blir ett inlägg till idag vi får se.
 









Av Josefine - 15 juni 2012 11:58

Ska snart till kunsmässan med Liv vet inte riktigt om jag kommer att köpa något, kanske bara titta ?
Men om det nu skulle vara så att jag skulle köpa något så slänger jag upp en bild när jag kommer hem.

 

Av Josefine - 15 juni 2012 11:42

Hej alla läsare!
Min högsta dröm är nog att bli basket spelare, jag menar jag spelar ju basket nu men sen när jag blir större!
Det jag vill komma fram till är att jag vill spela i något lag och tjäna pengar, visst det kanske låter konstigt men men, även fast jag är tjej så kan jag också ha det som min största dröm, annars hade det ju varit kul att vinna 100 0000 eller något ?
Men då vet ni iallafall! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards