Alwaysjoosssyy

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Josefine - 11 juni 2012 20:17

Puh! Hemma från träningen nu, jag har typ ingen kondition ju ?

Efter att jag fick sprckan i foten och inte kunnat göra något på tre hela veckor så har jag tappat konditionen!
Men det är alltid kul på träningarna ändå, på fredag blir det ut och springa med laget, huuuur skaaa jaaag orkaaa ? Jag menar jag kommer döö?
Vi är ute och springer varje fredaag sist piss regna det usch, men som tur var jag inte med.
Skulle ju hem till farmor då!
Nu till skorna, det blev ett par svarta!
Jag vet, inte så sommrigt, svart klänning och svarta skor ?!
Får se om jag kan hitta någon annan klänning annars får det väll se ut som att jag ska på begravning då!
Whatever   


En bild på mig lillebrosan och stora syrran vi tog när vi var hemma hos farmor !

 


Av Josefine - 11 juni 2012 16:59

Dag 1- Dagens outfit.


Dag 2- Dessa bloggar läser jag..


Dag 3- Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljon.


Dag 4- Min högsta dröm.


Dag 5- Tio saker jag gör varje dag.


Dag 6- Min morgon.


Dag 7- Det bästa jag vet.


Dag 8- Vänner jag verkligen litar på.


Dag 9- skillnad mellan förr och idag?


Dag 10- Vad köpte jag senast?


Dag 11- Mitt bästa minne.


Dag 12- Detta saknar jag.


Dag 13- I min handväska.


Dag 14- Min favorit plats.


Dag 15- Bild på killen jag var intreasead av senast.


Dag 16- Min familj.


Dag 17- Detta tycker jag om.


Dag 18- En av dom finaste killar jag träffat.


Dag 19- Någon jag saknar.


Dag 20- Den senaste jag umgicks med.

Av Josefine - 11 juni 2012 16:47

 

Av Josefine - 11 juni 2012 16:10

Tjaaa, är ännnntttttllllliiiigggeeeennn hemma!
När vi skulle hem från åby simhall så var bussen försenad, och efter det när vi var på tågstationen var tåget instält !
Så vi fick sitta och vänta ungefär 35 minuter innan nästa tåg kom.
Under tiden vi väntade han jag ta några foton med kameran, men efter ett tag dog kameran.
Hade inte så mycket batteri kvar!
Ska snart åka och köpa avslutningsskor, och sen rusa till träningen, pappa kommer vid fem och träningen börjar klockan sex!
Så kommer att ha rätt brottom.

Här kommer några fina bilder vi tog medans vi väntade i mölndal !

            

Mobba inte pattes/puttes öron på den sista bilden !


Av Josefine - 11 juni 2012 08:01

Heej som ni vet kunde jag inte blogga igår och det gjorde jag inte heller.

Ska iväg till Åby simhall med klassen hela dagen idag, ska bli riktigt chill !
Vi börjar inte fören klockan 10 heller lite sovmorgon idag då alltså,  
Och sen på onsdag är det skolavslutning!
Guuuush tiden går så fort.

men ska sluta skriva nu ska göra mig i ordning fixa lite sen dra till Linnea och sen till tågstationen.

Vi ska samlas där, men bloggar mera sen när jag kommer hem!:)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards