Alwaysjoosssyy

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Josefine - 23 juni 2012 19:59

Hej, snabbt inlägg nu bara ! Är med shila just nu så ska inte blogga så mycket.
Jag återkommer senare idag om hur dagen har varit och vad som har hänt & gorts!
Och det har varit sol en stund idag ockssååå ett mirakel !
Kram !   
 

Av Josefine - 23 juni 2012 11:32

Rubriken talar !
Just nu sitter jag och tittar på videoklipp på datorn och äter glass med jordgubbar  
Ska snart ut och träffa shila, det var grymt länge sedan jag såg henne , ska bli kul !
Vet inte riktigt än vad vi ska hitta på men vi kommer väll på något ?
Sen i kväll blir det ut och springa i skogen eftersom jag inte var på träningen igår. Men det var midsommar så jag orkade inte gå och jag kunde dessutom inte !
Men shila kommer nog snart så ni får ha det så bra så läge!
Kramar!  

 

Av Josefine - 23 juni 2012 11:20

Mitt bästa minne har jag nog ifrån sandö eller något ?
Har haft både underbara stunder och riktigt dåliga också.
Med både mina bästa vänner och riktigt almänt störande "kompisar" också:/
Om ni undrar så är sandö en båthamn och ett ställe där man även kan bada på, det ligger i vallda och det är grymt fint där !
Bästa minnet där var nog specielt typ tredje gången jag var där?
När jag var med Annie det är nog mitt bästa minne, då jag träffa basse och Theo ?
Det var då allt startade guush vad jobbigt det blev efteråt aja ha det braa så läängee! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards