Alwaysjoosssyy

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Josefine - 17 juni 2012 21:48

Måste bara säga att jag HATAR när folk hela tiden säger att dom är fula ?
Ingen är ful alla är fina på sitt sätt !
Jag menar, folk går runt hela tiden och säger gud vad ful jag är , jag är så tjock, jag väger för mycket osv..
Men ändå så lägger dom upp en massa bilder på facebook eller bdb eller någon annanstans  och skriver att alla är fina på sitt sätt osv ?
Jag tänker bara , om du nu är så ful , varför lägger du upp en massa bilder på dig själv då ?
Guuud blir bara så less ! Tror då dock att dom gör det bara för att få uppmerksamhet ^^
Seriöst.. Aja ville bara säga det.


 

Av Josefine - 17 juni 2012 21:41

Blir ett snabbt inlägg nu bara, Jag spelade sims med Liv men hon har gått hem för typ ne timma sedan ? 
Men jag ska nog fortsätta lite till tror jag.
Sen blir det nog fb och musik ?

Eller film eller något ^^

Är det bara jag som tycker sims 3 suger ? Det buggar som in i helvete , blir galen.
Splear sims 2 nu, mcket bättre !
Men ni får ha det så bra så länge hejddå.  

Av Josefine - 17 juni 2012 16:39

Hej de blev inte att vi åkte och grilla, blåser ju tvär mycket ute !
Jag och Liv tänkte gå och kolla på när lerkils p99 möter tölö p99 fast vi ändrade oss sen.
Vi kanske ska ut och spela basket snart istället, och sen blir det nog ut och jogga!
Måste värkligen få upp min kondition igen !
Men ska gå och träffa Liv nu hon har precis ätit klart ni får ha det så bra så länge kram!

 

Av Josefine - 17 juni 2012 12:56

Min morgon består inte av så mycket.
Jag börjar med att kliva upp sen väljer jag ut kläder och tar på mig.
Efter det går jag och borstar tänderna och tar kräm i ansiktet ( Äter inte frukost )
Sen sminkar jag mig och försöker få håret så platt som möjligt eftersom jag har självlockigt..
Det är typ vad jag gör på morgonen, sen bloggar jag ju också naturligt vis och sen går jag till en kompis eller något?
Men iallafall det är min morgon.



Av Josefine - 17 juni 2012 12:35

Hej har vaknat nu, hehehe..
Somnade jätte sent igår, kollade också på tjeckien - polen !
Jag har inte så mycket att berätta om eftersom jag är hemma hos famor !
Men vi kanske ska ut och grilla idag jag och några kompisar vi får se hur det blir.
Antingen blir det att vi grillar ute på gården eller vid hanhals, och då kan man ju kankse tillochmed ta sig ett dopp ?
Men v i får se hur det blir, ni får ha det så bra så läge puss.
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards