Alwaysjoosssyy

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Josefine - 19 juni 2012 20:46

Äntligen hemma säger jag bara !
Har varit en grymt lång men rolig dag !

Har varit med Linnea och Elin på kungsmässan idag.
Sen gick vi till Linneas fäktning för att hon hade vunnit någonting vet dock inte vad det heter,
Men grymt duktigt iallafall ! Sen skulle vi hem till linnea men då skulle tydligen jag ut och äta med familjen,
Vilket suger..
Igentligen skulle jag och Linnea gå ut och springa när jag kom hem , vilket vi inte gjorde sen ändå bara för att jag har grymt ont i magen och hon skulle äta middag!
Och ber så hemsk mycket om ursäkt för att jag inte har lagt upp så mycket bilder på senaste tiden men det är bara för att min kamera har blivit helt fuckedup men så fort vi får igång den igen så ska jag lägga ut massor av bilder.
Men det har iallafall varit bra väder idag   
 

Av Josefine - 19 juni 2012 12:57

Jag ska nog ta och klä på mig snart ?
Vaknade väldigt sent idag. Är jätte trött!
Men ska nog ta och göra mig i ordning nu så ni får ha det så awesome så länge byee!

Av Josefine - 19 juni 2012 12:40

Jag har många vänner jag värkligen liter på, och några stycken som jag inte litar på.
Jag litar nog mest på mina bästavänner och dom jag har känt längst!
Jag har haft några stycken som har svikit massa gånger och dom har jag ingen tillit alls till.
Dock värkar dom inte fatta varför? 
Oh, men men.. 
"Friends come and go
but they always stays true"

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards