Alwaysjoosssyy

Alla inlägg under juni 2012

Av Josefine - 7 juni 2012 09:23

Heej assså guuud, förlåt skulle igentligen ha bloggat tidigare men hann inte jag hadde jätte brottom, försov mig lite hehe^^ 
Men när jag kom till skolan så var ingen förutom några killar i min paralell klass så hängde med dom en stund och sen fick jag reda på att vi inte börjar fören klockan 10 . 
Så dom andra ville dra hem till simon och klockan var redan 9 så tyckte inte att det vara lönt att dra dit så stannade i skolan ist, eftersom vi ska vara nere vid inlag klockan 10 så orkade jag helt enkelt inte !
Vi ska ha arbetlagets dag med åttorna idag , guuuuush orkar inteeee, men men ska nog dra nu !
Skriver mera sen när jag kommer hem<3


 
 

Av Josefine - 6 juni 2012 19:55

 

Av Josefine - 6 juni 2012 18:56

Hejsan tjuvbloggar lite på jossys blogg här nu ,

Psssst..
Jag måste bara säga att hon var helt värdelös på skotten idag när vi spelade basket,

och då skyllde hon på sin fot!!
Kasst ?
Men de brukar ju dock gå bättre hahahah , 
Hinner nog inte skriva mer heheheh.. 

Men ni fååår ha det så bra ska dra nu innan hon kommer tbx!
Pusspuss // Juuuuulle <3 <3

Av Josefine - 6 juni 2012 17:08

Heeej , eftersom sheena inte hittade sina 30 kr och eftersom hennes om  man kallar det "plast mamma" fick ryck på henne

och hon inte fick gå någonstans innan hon hittat dom såå fick jag gå till Julia ist!:)
Och Liv kunde inte för hon skulle in till torget.

Lite bilder på Julia och jag men mest hon :

                                             
Jaa hennes storebror fick oxå vara med på en;)

Av Josefine - 6 juni 2012 13:05

Heej just nu sitter jag hos sheena, 
vet faktiskt inte vad vi ska hitta på idag.
Kankse gå ut , liseberg ?
Aja någonting kommer de iaf bli idag! 
Det blååååser ute idag vilket suger! 
Men men ska kolla med sheeena nu vad vi ska hitta på , 
 KÄKA GLASS ? 

nää venne trololololo,..<3 

   
Sheena<3  

Av Josefine - 6 juni 2012 12:14

Heej , assåå shiiit min tränare har tagit studenten , jag hade ingen fucking aning om det innan jag sååg bilderna,
Känner mig lite efter..
Aja men ETT STORT JÄVLA GRATTIS TRÄNARN !
Du är värld det!

(Basket tränare)
Pluss att du fyller år i dag med, vilken tajming ? :D
Aja grattis ännu en gång, och alla ni andra haaaare grymt !:)
 

Av Josefine - 6 juni 2012 11:43

Heej, ahh äntligen vaknat ingen skola idag (Ledig) grymt skönt asså!
Ska nog vara med sheena och liv idag:)
Pusspuss:))<3

 

Av Josefine - 6 juni 2012 11:34

Har varit ute och sprungit med julle men har så gryyymt ont i foten !:(
Jag glömde och ta ipren och alvedon innan jag gick ut och sprang, samma hände att jag glömde när jag skulle

på träningen igår:/
Om ni undrar så har jag en spricka i foten , har haft det ett tag nu så kan ju springa men men, det gör ont i bland !
Gaaaaahhh blir så less !!
Jag ramla när jag var på sandö och bada, rakt framför 3 andra oxå , Som tur var är att jag känner dom, pluss att en av dom spelar i mitt lag,

MEN ÄNDÅ PINSAMT !

Aja ska kolla fb o lite så nu , harrrreee bra!<3
Trolololololo..

  
Fin bild på  Basse och ville på sandö

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards