Alwaysjoosssyy

Alla inlägg under juni 2012

Av Josefine - 8 juni 2012 20:44

Guuuuud !
Världens sötaste unge ! <3
   
    
Babylux

Av Josefine - 8 juni 2012 19:27

Det funkar, bloggar hemma hos farmor nu:)
Har lite bilder att visa på mig och min otroligt knäppa syster !
Men kameran vill inte ladda upp bilderna, jag blir galen!
Hur mycket jag än försöker så vill den inte:/
datorn är ju lite seg också , men det är ju intenettet eller ?
Inte datorn iallafall, det bara inte vill komma upp så att jag kan ladda ner dom !
gud jag skriver för mycket , ellerhur ?
Aja , ha det bra ska försöka få upp dom fucking bilderna nu!

Av Josefine - 8 juni 2012 13:50

Tjölölö hemma nu !
Är med min syster Linnea, hon kom precis från göteborg.
Men måste bara medela att jag kanske inte kommer att blogga så mycket i helgen,

Ska till farmor och vet inte om hennes dator funkar, för den var lite fuckad senast.
Men iallafall så vet jag att jag INTE kommer att kunna blogga på söndag!
Cheka gärna in min systers blogg: http://llinneaviktoria.blogg.se/ 
Jätte fin värkligen !

Nu till min dag...
Dagen har varit sådär,

Killarna i klassen är helt vilda !
Är helt slut nu när jag kom hem, Syrran fråga varför jag var så ruffsig i håret.
Vad ska man svara på det ?
Jaaduu har faktiskt inte något riktigt bra svar!
Vi fick sluta 1h 10 min tidigare idag, riktigt chill !
Men nu blir det mellan mål och sen kanske ut en sväng ? Det är ju rätt varmt i luften så det är nog inte så stor chans att det skulle vara kalt,
Dock blir det ju kanske regn senare, usch !
Ni får ha det så bra , ska gå och käka nu:)


Av Josefine - 8 juni 2012 07:35

  
Tröja - Ginatricot
Byxor - Serioussally

Av Josefine - 7 juni 2012 19:14

      
Så klart tog min lille bror all soppa^^
Får väl äta plättar ist då ?

Av Josefine - 7 juni 2012 17:12

Hej kolla gärna in min och min kompis blogg en snabbis ?:)
http://dreambabes.bloggplatsen.se/ <3

Av Josefine - 7 juni 2012 16:02

Heej bloggar lite snabbt nu bara, vi slutade ungefär vid 1 tiden.
Men eftersom jag är med en kompis så har jag inte riktigt haft tid till det!
Så det blir ett snabbt inlägg nu med några bilder!:)

                            
Mobba INTE bilderna (Specielt inte tjejen med blont hår )
Tack !

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards