Alwaysjoosssyy

Alla inlägg under juni 2012

Av Josefine - 11 juni 2012 16:47

 

Av Josefine - 11 juni 2012 16:10

Tjaaa, är ännnntttttllllliiiigggeeeennn hemma!
När vi skulle hem från åby simhall så var bussen försenad, och efter det när vi var på tågstationen var tåget instält !
Så vi fick sitta och vänta ungefär 35 minuter innan nästa tåg kom.
Under tiden vi väntade han jag ta några foton med kameran, men efter ett tag dog kameran.
Hade inte så mycket batteri kvar!
Ska snart åka och köpa avslutningsskor, och sen rusa till träningen, pappa kommer vid fem och träningen börjar klockan sex!
Så kommer att ha rätt brottom.

Här kommer några fina bilder vi tog medans vi väntade i mölndal !

            

Mobba inte pattes/puttes öron på den sista bilden !


Av Josefine - 11 juni 2012 08:01

Heej som ni vet kunde jag inte blogga igår och det gjorde jag inte heller.

Ska iväg till Åby simhall med klassen hela dagen idag, ska bli riktigt chill !
Vi börjar inte fören klockan 10 heller lite sovmorgon idag då alltså,  
Och sen på onsdag är det skolavslutning!
Guuuush tiden går så fort.

men ska sluta skriva nu ska göra mig i ordning fixa lite sen dra till Linnea och sen till tågstationen.

Vi ska samlas där, men bloggar mera sen när jag kommer hem!:)

 

Av Josefine - 9 juni 2012 22:05

Har en ny header nu, är inte så bra på att fixa sånna men blev rätt nöjd ändå ! 
Den bästa hitills iallafall.

Vad tycker ni ?
Den gamla eller den nya ? :D

Av Josefine - 9 juni 2012 20:52

Har varit ute och gått, gick 4 km ungefär,
när vi var framme vid gåsevadholmsslott så började det piss regna!
Blev grymt blöt.

var aldeles kall när jag kom hem:/
Ska nog dra på mig pyjamasen och kolla på film ?
Syrran och lille brosan sitter på verandan, och dricker saft och tjockar sig på nötter.
Aja kankse blir att ta en kopp te också.
Uppdaterar "kanske" lite senare igen.

 

Av Josefine - 9 juni 2012 15:00

Hej alla läsare !
ska ut och spela bedminton med syrran och lille brorsan men ni får ha det så bra!
Bloggar mera sen ! <3

Av Josefine - 9 juni 2012 13:28

Hej, har inte hunnit blogga idag fören nu har haft massa saker att göra,
Vaknade rätt sent också.

Dom andra gick ut på en promenad men jag bara orkade inte idag, känner mig väldigt lat så jag följde helt enkelt inte med idag.
Får väll gå ut i morgon då ?:)
Och som jag har förvarnat tidigare jag kommer inte kunna blogga imorgon.
 Det blåser som tusan ute idag, fy !
Ändå är det inte så jätte kalt, men känner mig lite förkyld också hoppas jag bara inte blir sjuk innan skolavslutningen!
Gud har inte tänkt så mycket på det, längtar nog inte så mycket heller.

Visst det är kul att sluta skolan och gå på lov, men kommer ju sakna klassen , men man får väl hitta på något under sommarlovet?
Det ända jag vet är att jag kommer att ha en svart klänning på mig , kanske inte så fint på en skolavslutning, men det får bli så!
VILL INTE BLI SJUK ! 
Det blev ett rätt långt inlägg så bloggar nog lite i kväll kankse eller tidigare vi får se. 
Puss & Kram 

 

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards