Alwaysjoosssyy

Alla inlägg under augusti 2012

Av Josefine - 15 augusti 2012 22:44

Hej kom precis hem från innebandy träningen, tänkte pröva på det och se om de är någonting för mig istället för bara basketen. Träningen var väll okej, ska pröva några gånger till och se ifall det är någonting för mig. Just nu bloggar jag via mibilen, så ifall det är några stav fel eller att det står konstigt så skyller jag på det. Men ni får ha det bäst så länge , kram!

Av Josefine - 15 augusti 2012 12:10

Av Josefine - 14 augusti 2012 21:42

Idag har man umgåtts med Wilhelm, Victor, Sanna, Mikaela och Jacce?
Om det är så hon heter..
Just nu bloggar jag via mobilrn så drt kanske blir lite små konstigt med stavningen.
Men iallafall vi har varit och chillat lite vid. smarholmen och badat lite, och kastat sjöogräs?
öhh hataaaa! usch!
Men ni får ha det så bra uppdaterar nog mer imirgin, kram!

Av Josefine - 14 augusti 2012 15:02

Av Josefine - 14 augusti 2012 15:01

Av Josefine - 14 augusti 2012 09:30

Av Josefine - 12 augusti 2012 21:13

Av Josefine - 12 augusti 2012 18:22

Hej är fortfarande hemma hos farmor med syrran, Men imorgon ska jag åka hem.
Har lovat att träffa en kompis då, vi ska nog dra och handla lite och sedan fixa naglarna osv.
Just nu sitter man iallafall i sängen med syrran fastklistrad i sin mobil. Hon tittar twitter, som vanligt.. Hon är ett Jedhead.
På tisdag blir det ingen träning tror jag, jag, sanna och elin ska dra till Lerkil och bada. Kanske kommer att träffa en där också. Idag har jag nog bara suttit och solat , har varit grymt väder.
Sen kollade jag på handbollen, Frankrike vann bara med ett poäng ifrån Sverige, Jaja det blev silver iallafall!
Imorgon har jag träning med Basketlaget, Onsala spelar med oss också, Men det är efter jag har umgåtts med sanna, träningen börjar klockan sex så vi har ju en stund på oss. Tränaren kommer däremot bli pisst och lacka ur på mig bara för att jag inte kommer på fredags träningarna... Orkaaaar inte! Jag hatar att löpa i skogen och ha backträningar osv, men måste man så måste man väll ? Men har faktiskt inte kunnat bara för att jag har varit borta hos mamma eller åkt hem till min farmor^^
Men ska gå och duscha nu och sen titta film, får se om jag hinner uppdatera någotmer idag, ha det bäst.
Kram!

Bjuder på en bild med syrran och twillingarna.
     

Presentation


Hejsan! Nu är du inne på min gamla blogg!
Kanske dags att checka in den nya?
Det är ett års mellan rum, så ja, har nog blivit lite intressantare. Det är bara å titta in!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta tittar du in på min blogg ?
 Varje dag
 Så ofta jag kan
 Ibland
 Fösta gången idag

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggning

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards